Kariéra

Staň se i Ty součástí našeho týmu

Referent/ka správy majetku

Charakteristika pracovní činnosti:

zajištění majetkoprávního vypořádání, připravovaných a dokončených investičních akcí,
• vedení evidence majetku, odpovědnost za její aktuálnost a úplnost,
• příprava smluv (doplňování údajů do vzorových smluv),
• činnosti spojené s převodem majetku – kompletace dokladů ke stavební části (dokumentace
skutečného provedení stavby, předávací protokoly o převzetí dokončené stavby), příprava
předávacích protokolů, komunikace s ÚZSVM a státními podniky povodí,
• jednání a spolupráce s orgány státní správy,
• spolupráce při inventarizaci majetku,
• další administrativní činnosti dle potřeby oddělení.

Požadujeme:

min. SŠ vzdělání, ekonomického či stavebního zaměření výhodou,
• dobrá znalost MS Word, MS Outlook, MS Excel,
• řidičský průkaz skupiny B,
• schopnost týmové spolupráce,
• komunikační dovednosti, aktivní přístup, ale i samostatnost.

Nabízíme:

zkrácený/Plný pracovní úvazek,
• pracovní poměr na dobu jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou,
• 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna,
• příspěvek na stravování a volnočasové aktivity (MultiSport karta), penzijní připojištění,
příspěvky na jazykové kurzy a rekreaci,
• finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (10. platová třída),
• motivační odměny,
• vznik pracovního poměru od 1. 10. 2024 nebo dle dohody.

 

Pracovní pozice je vhodná i pro absolventy.
Bližší informace poskytne paní Dana Starcová, e-mail: starcova@rvccr.cz.
Životopisy a motivační dopisy zasílejte, prosím, do 16. 9. 2024 na e-mail rvccr@rvccr.cz (do
předmětu uveďte „zaměstnání OVSM2024“) nebo na adresu:
Ředitelství vodních cest ČR
nábř. L. Svobody 1222/12
110 15 Praha 1Upozornění:
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude Ředitelství vodních cest ČR, jakožto správce, zpracovávat Vámi
poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.

Kontaktní formulář